آناهیتا نعمتی در کلاه پهلوی

آناهیتا نعمتی در کلاه پهلوی

آناهیتا نعمتی در کلاه پهلوی

آناهیتا نعمتی در کلاه پهلوی

امین حیایی، گوهر خیراندیش و آنا نعمتی بازیگران سریال کلاه پهلوی

کلاه پهلوی ماجرای جوانی به نام فرخ را دنبال می‌کند که پس از ادامه تحصیل در فرانسه به ایران می‌آید و در شهری کوچک فرماندار می‌شود. در همین زمان...

به گزارش مهر ،  امین حیایی، گوهر خیراندیش و آناهیتا نعمتی برای ادامه تصویربرداری "کلاه پهلوی" به کارگردانی سیدضیاء الدین دری به فرانسه می‌روند. گروه تولید این مجموعه تلویزیونی به همراه امیر علی دانایی، بهاره افشار، نگین محسنی، صالح میرزا آقایی و تعدادی از بازیگران فرانسوی از شهریورماه کار تصویربرداری را در این کشور دنبال می‌کنند.

تصویربرداری صحنه‌های باقی مانده از مجموعه "کلاه پهلوی" در فرانسه حدود 40 روز طول می کشد. این سکانس ها مربوط به صحنه‌های دانشگاه است. هم اکنون تدوین این مجموعه توسط دری و سیامک مهماندوست انجام می شود.

"کلاه پهلوی" ماجرای جوانی به نام فرخ را دنبال می‌کند که پس از ادامه تحصیل در فرانسه به ایران می‌آید و در شهری کوچک فرماندار می‌شود. در همین زمان با صدور فرمان کشف حجاب از سوی رضاخان او موظف به اجرای این فرمان می‌شود، اما...

داریوش فرهنگ، امین حیایی، امیرعلی دانایی، داریوش کاردان، شقایق فراهانی، رضا کیانیان، گوهر خیراندیش، ماه‌چهره خلیلی، فرهاد آئیش، جمشید شاه‌محمدی، رضا فیاضی، بهاره افشار، محمدرضا شریفی نیا، مریلا زارعی، عباس امیری، صالح میرزاآقایی، آناهیتا نعمتی، کاظم افرندنیا، شهره لرستانی، نیلوفر خوش خلق، سیروس گرجستانی، فرشید ابراهیمیان، داود رشیدی، بیوک میرزایی و نادر سلیمانی بازیگران مجموعه هستند که محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد