آناهیتا نعمتی در کلاه پهلوی

آناهیتا نعمتی در کلاه پهلوی

آناهیتا نعمتی در کلاه پهلوی

آناهیتا نعمتی در کلاه پهلوی

دزدیدن چادر زن مردم در کلاه پهلوی

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «کلاه پهلوی» به کارگردانی «سیدضیاءالدین دری» ادامه دارد و این کارگردان واقعه کشف حجاب را به زودی در این سریال به تصویر می‌کشد.
 مجتبی وحیدی برنامه‌ریز مجموعه تلویزیونی «کلاه پهلوی» با بیان این مطلب در گفت وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، گفت: تصویربرداری سریال در حال حاضر در بازار و خیابان‌های لوکیشن شهر جدید سامان واقع در شهرک غزالی ادامه دارد و با حضور بازیگران جدید و قدیمی پی‌گیری می‌شود.
«کلاه پهلوی» داستان جوانی به نام«فرخ» است که پس از ادامه تحصیل در فرانسه به ایران می‌آید و در شهری کوچک فرماندار می‌شود. در همین زمان فرمان کشف حجاب از سوی رضاخان صادر شده و او موظف به اجرای این فرمان است اما... وی افزود: کار در این لوکیشن تا عید ادامه دارد و وقایع مربوط واقعه کشف حجاب از جمله جریان‌هایی است که تا یک ماه آینده در این لوکیشن تصویربرداری خواهد شد.
وی ادامه داد: در حال حاضر بازیگرانی چون سیروس گرجستانی و نادر سلیمانی جلوی دوربین هستند و از شروع دوباره کار، تا به حال بازیگرانی مانند سپند امیرسلیمانی، شهروز ابراهیمی، ساناز کاشمری، حنانه شعشعانی، جواد زیتونی، مهیار پورحسابی، امیر علی دانایی و بازیگران جدیدی مانند محمد رضا شریفی‌نیا و عباس امیری جلوی دوربین رفته‌اند.
بنابر این گزارش، سریال «کلاه پهلوی» به تهیه‌کنندگی «محمدرضا تخت‌کشیان» در30 قسمت 50 دقیقه‌ای برای گروه فیلم و سریال شبکه اول سیما تهیه می‌شود و در صورت فراهم شدن شرایط، در سال 88 به روی آنتن خواهد رفت.
«کلاه پهلوی» داستان جوانی به نام«فرخ» است که پس از ادامه تحصیل در فرانسه به ایران می‌آید و در شهری کوچک فرماندار می‌شود. در همین زمان فرمان کشف حجاب از سوی رضاخان صادر شده و او موظف به اجرای این فرمان است اما...
سریال کلاه پهلوی از پروژه‌های عظیم و تاریخی شبکه اول سیماست و بازیگرانی چون داریوش کاردان، داریوش فرهنگ، کاظم افرندنیا، شقایق فراهانی، امین حیایی، امیرعلی دانایی، صالح میرزاآقایی، رضا فیاضی، جمشید شاه‌محمدی، ماه‌چهره خلیلی، بهاره افشار، گوهر خیراندیش، نگین محسنی و آناهیتا همتی در آن بازی کرده‌اند.
ضیاءالدین دری آخرین بار با سریال «کیف انگلیسی» به شبکه اول سیما آمده است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد